It’s time …

Această postare chiar nu se dorește a avea vreo legătură fatidică cu ziua de astăzi … dar dacă voi vreți să aibă,  nu vă pot interzice. 🙂

Este doar o melodie pe care am auzit-o prima dată acum mai bine de 5 ani, la concertul formației Scorpions. Cântecul în sine e foarte puternic și real, iar mesajul e simplu și aproape chirurgical de limpede prezentat, dar ce m-a impresionat și mai mult a fost să-mi recitesc postarea de atunci. Aveam viziune, aveam străfulgerare, aveam ritm, aveam sens, aveam ceva în interiorul meu mai presus decât mine însumi … Încerc în continuare să mă regăsesc; că de pierdut, sunt de multe ori destul de pierdut. Chiar și eu … 😉

Atașez link-ul cu versurile incluse, pentru că în videoclipul oficial lipsesc (din motive care mă eludează încă) niscaiva … tot versuri.

Iar pentru ciumpalaci … și nu numai …

Apocalipsa nu înseamnă sfârșitul lumii.

Mult mai aproape de sensul pe care îl atribuim noi acestui concept este … Apocatastaza.

Deși și aici ar fi câte ceva de discutat.

Vorba cântecului: It’s time … și mâine. 😉

Lasă un comentariu